Գաղափարախոսություն


Այսօր խոսվում է և շարունակելու է խոսվել ազգային գաղափարախոսության բացակայության մասին։
Քաղաքական շահարկումները այս հարցով արդեն անտանելի են դառնում, 7000 տարի այս ազգի մտածողները ստեղծել են այդ գաղափարախոսությունը, սակայն գերադասեցինք հասարակական կեցության կանոնները և պետական կառուցվածքը ստեղծել եվրոպական մի շարք երկրների  օրենդրության անհաջող թարգմանություններով։ 
Ամեն հայկականից վախենում են, վախենում են սովորել գրաբար, վերականգնել ուղագրությունը, իմանալ ինչ պետական համակարգ էր նախատեսում Որոգայթ Փառացը, ինչ հասարակություն էր ուզում Գ. Նժդեհը։
Մեր ազգի պատմությունը գրվել է արյունով ավազի վրա, զոհերը տրվել են անհամար, իսկ դրանից հետո, ինչպիսին է բնության օրենքը, բարգավաճման ժամանակաշրջան չի եկել։
Սիրում ենք որակավորումներ տալ և ամենատարածված քաղաքական որակավորումը եղել և մնում է դավաճանություն  բառը։
Ինչու չի գրվում այդ այսպես կոչված գաղաձարախոսությունը, շատ պարզ, այն օրենք չէ կամ սահմանադրություն, որ գնան Ամերիկայից կամ Ֆրանսիայից արտագրեն, բերեն, օրինական ուժ տան և հայտնեն համայն աշխարհին, որ մեծ գործ արեցին։
Գուցե Նժդեհը գերեզմանից արթնանար և գրեր ինչը ինչից հետո է, թե չէ այս ազգից արդեն լեշի հոտ է գալիս։
Վերջին 300 տարին ռազմական հաղթանակների կողքին գրվում է սխալների պատմությունը, այն էլ շատ կարևոր որոշիչ սխալների, ինքնսպանության հասցնող սխալների։ Ինչքան մեծ է այս ազգի պոտենցիալը, որ 300 տարի մորթում են և չի վերջանում և միայն ենթագիտակցական բնազդի շնորհիվ։
Հետո ինչ, որ չեն գրվել, այս բոլոր սխալները հենց եղել են և կան ազգային գաղափարախոսություններ, իհարկե տարբեր ժամանակաշրջանների համար, տարբեր։ Իարայել օրին կաթողիկոսի ձեռքը բռնած գնում էր եվրոպա Գերմանացիներին Հայաստան հրավիրելու համար, գոնե կաթողիկոսի մահվան նախանշանն ընդունեին և հրաժարվեին այդ  սխալ գաղափարախոսությունից։
Շահամիր Շահամիրյանը գրեց Որոգայթ փառացը, որն էր նպատակը, Եվրոպային հայտնել, որ մենք վայրենի չենք, այլ քաղաքակիրթ ենք և հայտարարել թշնամիներին, որ մենք անկախ պետություն ենք ունենալու, երկուսն ել այդ պահին ազգի համար ոչ պիտանի և կործանարար գողափարախոսություն։ Չգիտես ինչու ուրիշներին դուր գալը եղել և մնում է ազգային գաղափարախոսության հիմքը։
Գնանք ռուսներին բերենք, որ մեզ փրկեն, չէ որ քրիստոնյա են, չգիտես կրոնը ինչ կապ ունի կայսրության ամենակեր էության հետ։ Դեռևս 5000 տարի առաջ հին ասորիները գիտեին, որ երկրի վրա չկա բարեկան ազգ, առավել ևս պետություն։ Ազգերը համագործակցում են միայն երրորդին կործանելու համար, նպատակին հասնելուց հետո նորից դառնում են թշնամիներ, իսկ մեծերը փոքրերին չեն ուտում միայն խաղեր տալու համար, որը կոչվում է դիվանագիտություն և ուրիշ հզորների հետ անուղակի կռվելու համար։ Ռուսները եկան «փրկեցին» 7 անգամ ծախեցին և քանի անգամ էլ պետք է ծախեն միայն իրենք գիտեն։
Քանդենք Օսմանյան կայսրությունը, ստեղծենք դեմոկրատական և սոցիալական կայսրություն, արեցինք, արդյունքում փառք աստծու, որ դեռ կանք։
Քանդենք Ռուսական կայսրությունը, ստեղծենք ապազգային դեմոկրատական Ռուսաստան, ստացանք նոր ծախողի՝ զրկվելով ազգի նյութական պոտենցիալի զգալի մասից։
Փողը չփրկեց ոչ Ռուսահայաստանին, ոչ Թուրքահայաստանին, սակայն «կփրկի» ազատ անկախ Հայաստանը, եթե չփրկի էլ ինձ ինչ, կգնամ եվրոպա կվայելեմ, սա է դոմինանտ այսօրվա գաղափարախոսությունը, այսպիսի «հանճարեղ» գաղափարախոսություն նախորդներից ոչ մեկը չի մտահաղացել։ Տեսնես վերջին հայը, որ թանգարանում աշխատի, կհասկանա, որ փողը չի փրկում կոտորածից, ընդհակառակը` նպաստում է, ջարդերն ավելի դաժան են լինում, երբ թալանելու բան է լինում։   
Այսօրվա հաջորդ գաղափարախոսությունը դա Թուրքն է, արդեն հայոց լեզվում թուրք բառը համարժեք է թշնամի բառին։ Ինչքան շատ են այդ թուրքերը, եթե պատմական հիշողությունն արթուն լիներ, ապա մենք անկախ էթնիկական և կրոնական տարբերություններից կունենայինք Ասորի թուրքեր, Խեթ թուրքեր, Պարսիկ թուրքեր, Մար թուրքեր, Հռոմիացի թուրքեր, Արաբ թուրքեր, Մոնղոլ թուրքեր, Թուրք թուրքեր, Մամլուկ Եգիպտացի թուրքեր,  Թաթար թուրքեր, Ալան թուրքեր, իսկ ինչու ոչ Ռուս թուրքեր։ Անգլիացիներն էլ են թուրք, քանի որ նավերը չկարողացան բարձրացնել սարերը։
Հետաքրքիր է, որ Թուրքերը մինչև 20–րդ դարը չեն ընդունել, որ իրենք թուրք են, իրենք ինքնակոչվել են Օսման, իսկ հայերն անվանել են Տաջիկ, այսպես կոչված փոքր թուրքերը կոչվել են թաթարներ, փաստորեն մենք թուրք հարևան չենք ունեցել։ Կարծում եմ, որ մեծ եղեռնից հետո այդ բոլոր թուրքերին մենք ենք ստեղծել։
Երիտթուրքերն ու Քեմալն առաջ քաշեց պանթուրքիզմը, իսկ հայերն ամեն ինչ արեցին և անում են Բերինգից մինչև Բոսպոր բոլոր ժողովուրդները համարեն իրենց թուրք, Ճապոնացուն եթե 100 տարի թուրք անվանես ինքն էլ իրեն թուրք կասի։ Փաստորեն պանթուրքիզմն ու հայոց գաղափարախոսությունն ամեն ինչ անում են թուրքական մեծ կայսրություն ստեղծելու համար։
Հաջորդ հայոց արդի  գաղափարախոսությունն է իսլամական աշխարհի հանդեպ թշնամության ապահովման քարոզը։ Այս երևույթը գալիս է Կիլիկիաից, կաթոլիկության կամ հայերի մեջ ֆրանկության արմատավորումից, Եվրոպան ինչպես միշտ  արեց իր սև գործը և հեռացավ։ Հակաիսլամական կամ հակաարաբական շարժումը հայոց մեջ մտավ Կիլիկիահայաստանում և բարձրացվեց ներքին օրենսդրության մակարդակի /Սմբատ գունդեստաբլի օրենսգիրք/, Հեթում թագավորը բան ու գործ չուներ, քան մոնղոլներին քրիստոնիա դարձնելի, փոխանակ բանակցեր Հայաստանը քրիստոնիա Վրաստանից և թուրքերից ազատագրելու մասին, այդ ժամանակ  ոսկով և արծաթով հարցի լուծումը միանգամայն իրատեսական էր։ Մոնղոլներին միայն հետաքրքրում էր ոսկին և առևտուրը, իսկ բանակը շատ հզոր էր։
Խաչակրաց արշավանքները վերացան, սակայն հայերը մնացին խաչակիրներ, մենք քրիստոնիա ենք իրենք մուսուլման, այժմ Հայաստանում իշխող հավատքն անհավատությունն է, որոնք  հիմնականում պաշտում են Մամոնին /փողի աստծուն/, կան բազմաթիվ աղանդներ, իսկ հայ քրիստոնիաները բացարձակ փոքրամասնություն են և «նորմալ» մարդկանց աչքում Եհովայի վկաներից չեն տարբերվում, դեռ ավելի վատ, քանի որ չեն քողարկում իրենց կրոնական պատկանելությունը, խփնվածների համբավ ունեն։ Չգիտես ինչու հայերը  իրենց համարում են քրիստոնիա ազգ և մուսուլմանությունը հայտարարել են թիվ 1 թշնամի կրոնը։
Մուհամեդ մարգարեի ժառանգ խալիֆ Մուավիան տվել է հայերին իրավունք՝ լինել քրիստոնիա և ոչ մի մուսուլման իրավունք չունի պարտադրել հայերին կրոնափոխ լինել կամ խտրականություն դրսևորել անհավատ լինելու համար, փաստացի մենք մուսուլմանական աշխարհի լիիրավ անդամ ենք,  այս հաղաթուղթը պետք է քարոզվի և տարածվի ամբողջ մուսուլման աշխարհում, փաստացի մենք ընտրյալ ազգ ենք, միակ ազգը, որ ունի անհավատ /քրիստոնիա/ լինելու իրավունք մուսուլմանական միջավայրում։  օրինակ ինչ կլինի, որ Հայաստանը դիմի արաբական լիգայի անդամ դառնալու համար,  բայց դե ինչ գործ ունենք արաբ թուրքերի հետ, մեր ապագան Եվրոպայի հետ է, նրանք լավն են, ի տարբերություն Ռուսների մեզ ընդամենը 2 անգամ են ծախել։ Եթե այլմոլորակայինները գան  երկիր, հայերն իրենց կհայտարարեն նրանց բարեկամը, իսկ գնալուց հետո կկռվեն  բոլոր թուրք մարդկության դեմ։
         Ովքեր են Ադրբեջանցիները, կամ կովկասյան Թաթարները։ Ինչու է վերջին  դարում հայտնվել այդքան արտոնյալ կարգավիճակում, ինչու են այս երկրին հովանավորում Եվրոպան, Թուրքիան և իհարկե Ռուսաստանը, նավթ ունենալը այս արտոնյալ վերաբերմունքի հետ որևէ կապ չունի, ընդհակառակը՝ Ադրբեջանից  նավթ գնելը տվյալ պարագայում հովանավորության համար է։
Ադրբեջանցիները Լընգ Թեմուրի հետնորդներն են և տարածաշրջան են եկել 15-րդ դարում։ Արևելյան Հայաստանը գրեթե ամբողջությամբ ոչնչացվեց։  Միակ քաղաքական ուժը, որ կարող էր դիմադրել և փորձեց դիմադրել Թաթարներին  դա Սուլթան Բայազետն էր, իհարկե պարտվեց և գերի ընկավ, 2 տարի հետո մահացավ կամ սպանեցին, փաստորեն մինչև կայսրություն դառնալը թուրքերն էլ են փորձել լավ բան անել։ Հետագայում Շահ Իսմայիլը կարողացավ պարսկական իշխանությունն հաստատել Թաթարների վրա, ոչխար բուծողները ճիշտ է՝ շատ էին, բայց պետականություն ստեղծելուց  հեռու էին, իսկ հայերը այդ հարցում չէին օգնում, սակայն օգնում էին Օսմաններին կայսրություն ստեղծել։ Եկան Ռուսները,  հայերին և թաթարներին սկսեցին օգտագործել Պարսկաստանի և Օսմանյան կայսրության դեմ, այժմ Թուրքիան իրենից իբր թե վտանգ չի ներկայացնում, բարեկամ է Եվրոպացիների և Ռուսների հետ, իսկ Իրանի վրա ատամ ունեն, ձեռքներին ճար լինի Հայաստանը կգրավեն կնվիրեն Ադրբեջանին, միայն թաթարները սկսեն պայքարել Իրանի դեմ ներսից և դրսից, այնպես որ նոր պատերազմի դեպքում Հայաստանի դարավոր բարեկամները կռվելու են հայերի դեմ, կամ պարզապես ծախելու են։           
  Բոլոր մեր բարեկամ երկրների համար Թուրքական ռազմական դիկտատուրայի դեմոկրատական մոդելը ցանկալի է և մեր տարածաշրջանում տարածման համար ցանկալի։  Թուրքական մոդելի խախուտ տեսակը կարողացան ստեղծել միայն Պակիստանում, կառավարվող մուսուլմանական աշխարհ ունենալը այսօր մեր բարեկամների գերխնդիրն է, իսկ հայերը այս վեհ նպատակի մատաղացու ոչխարներն են։
Այսօր արաբական աշխարհը վերակազմավորվում է։ Այսօր աշխարհի թիվ 1 հարցն է՝ օվ է խաղեր տալիս։ Նախ նշեմ, որ Եվրոպան, ԱՄՆ–ը, առավել ևս Ռուսաստանը այս ամենի հետ կապ չունեն, պարզապես ընթացքում փորձեցին խաղի մեջ մտնել ինչ–որ բան փոխելու համար, սակայն ստանալու են հակառակ արդյունք։  Մինչև այժմ աշխարհի հզորների քաղաքականությունը եղել է մեկը՝ հիմնավորվելով արևելքի ժողովուրդների տերապաշտության բարդույթի վրա, ստեղծել չաղ ու բախտավոր վերնախավ, որը կվերահսկի հնազանդներին, այս սկզբմունքը կիրառվել է նաև Հայաստանում,   վերնախավը պետք է իր կարողություններն ի պահ հանձնի արևմուտքին, որ հարմար պահին քցեն։
Իսկ եթե սա արաբական աշխարհի խաղերն են, իսկապես Թալիբանն է գործում, իսկ շիիթների պահով Իրանը։ Քադաֆի հաղթելու դեպքում Ջեմախերիան կմնա գործոն և երեքով  կսկսեն համագործակցել։ Չի բացառվում, որ ստեղծվի նոր Արաբական խալիֆայություն, Պակիստանից մինչև Թունիս։ Պարզ է, որ նոր քաղաքական ուժը պահանջելու է իր տեղն արևի տակ և արևմուտքը գնալու է զիջումների՝ նվիրաբերելով Հայաստանը։ Դրա համար էլ Հայաստանը պետք է լինի թույլ և անկարող։
Ինչ կարող ենք անել
Ռազմական
1.      Ժամկետային զինծառայությունը դարձնել 6 ամիս և 20 տարեկանից, օգտագործել միայն սահմանների պաշտպանության համար։
2.      Ստեղծել ազգային աշխարհազոր, տղամարդկանց 15–55 տարեկան, իսկ աղջիկներին 18–25 տարեկան  յուաքանչյուր տարին 1 ամսով պարտադիր զորակոչել բանակ անկախ սոցիալական դիրքից և պաշտոնից։
3.      Զենքը, զինամթերքը, ինչպես նաև տեխնիկան տրամադրել համայնքին, այս դեպքում զորահավաքը կարելի է իրականացնել շատ արագ, մի քանի ժամում։
4.      Զենքի արտադրությունը դարձնել պետական գերակա խնդիր, պետական եկամուտների գերակշռող մասն ապահովել զենքի վաճառքից։
5.      Յուրաքանչյուր համայնք պետք է ունենա իր առանձնացված զինված ուժերը, վեց ամիսը 1 անգամ կատարել համապետական ընդհանուր փորձնական զորահավաք, 1 մլն հայկական բանակը համամասնորեն հավաքագրել 5 վայրերում՝ Հադրութ, Մարտակերտ, Մեղրի, Արարատ, Գյումրի։
6.      Բանակցել և հասնել զինավարժությունների իրավունքի իրականացմանը նաև այլ երկրներում, որտեղ կան ամփոփ հայ համայքներ, կնքել համապատասխան միջազգային պայմանագրեր։
     Տնտեսական
  1. Գույքահարկի հարկադրման շեմը սահմանել 600 քմ, արժեքի 5 տոկոսը տարեկան։
  2. Հողի հարկի հարկման շեմը սահմանել  30 հեկտարը, արդյունքի 10 տոկոսը։
  3. Սահմանել հարկ հումքի ձեռք բերման համար, իրացման կամ վերամշակումից հետո իրացման դեպքում  առաջին ամիսը 10 տոկաս, երկրորդ ամիսը 20 տոկոս, այդպես աճողական մինչև 1 տարին, 1 տարուց հետո սահմանել 50 տոկոս, 3 տարի հետո  ազատել հարկերից։
  4. Սպասարկման համար սահմանել հարկ 10 տոկոս։
  5. Հումքի արտահանման համար մաքսատուրք սահմանել իրացման արժեքի 90 տոկոսը, պատրաստի արտադրանքը ազատված է մաքսավճարից, ներմուծվող ապրանքի համար մաքսատուրք սահմանել սպասվող շահույթի, եկամուտի 50 տոկոսի չափով, հարկել ընդհանուր կարգով, հումքի և հիմնական միջոցների ներմուծումը ազատված է մաքսավճարից, տարանցիկ ապրանքների համար անկախ տեսակից մաքսավճար սահմանել արժեքի 10 տոկոսը։
  6. Շրջանառությունից 100 տոկոս եկամուտը գերազանցող մասն ամբողջությամբ գանձվում է ի օգուտ պետության, այդ թվում վաշխառությունից։ /օրինակ՝ բանկը ստանում է միջոցներ տարեկան 3 տոկոս, վարկ է տրամադրում տարեկան 7 տոկոս, 1 տոկոսը գանձվում է բյուջե/։
  7. Չհիմնավորված եկամուտ ապհովող գործարք կատարելու դեպքում գործարքի արժեքը և հավելյալ  արժեքը պետականացվում են։ /օրինակ՝ վարկային կազմակերպությունը վարկը ժամկետից շուտ մարելու դեպքում գանձում է տուգանք 1000 դրամ, գործարքի արժեքը  պետականացվում են անկախ կիրառումից, հիմք է նաև պայմանագիրը/։
  8. Գործարքի արդյունքը, եկամուտը, նախորոք գանձելու դեպքում, գործարքի արժեքն ամբողջությամբ գանձվում է ի օգուտ պետության։
  9. Ցանկացած ծառայության, այդ թվում պեության կողմից կատարվող ծառայությունների համար արգելվում է մինչև ծառայություն մատուցելը գումար գանձելը։     
Պետական կառուցվածքը 
  1. Հայաստանը հայտարարվում է թագավորություն։
  2. Ամենայն Հայոց արքայից արքա կդանա ամբողջ ազգի կողմից ընտրված անձը, որը գործուն մասնակցություն կունենա Մեծ Հայքի, Փոքր Հայքի և կիլիկիո տան միավորման հարցում։
  3. Հայոց թագավորության հպատակներ են համարվում երկկողմանի և միակողմանի ծնունդով հայերը, ինչպես նաև թագավորապատկան տարածքում բնակվող այլազգիները։
  4. Ազգը կառավարում են 3  տեղապահները, Արևելահայաստանի, Արևմտահայաստանի, Կիլիկիայի և 1 ժամանակավոր տեղապահ՝ Արցախի։
  5. Մինչև թագավորի թագադրումը տեղապահները բացարձակ ինքնուրույն սուվերեններ են և համատեղ որոշումներ կարող են կայացնել քվեարկությամբ, ընդհանուր շահերի հարցում ունեն վետոի իրավունք, որոշումը ուժի մեջ է մտնում միայն միաձայն կողմ քվիարկության դեպքում, չանցնելու դեպքում յուրաքանչյուրը կարող է գործել իր լիազորությունների շրջանակներում և անկախ, լիազորված է իրականացնել ներքին և արտաքին քաղաքականությունը՝ վարչապետի և նախագահի պաշտոնները միավորվում են ։
  6. Արևելահայաստանի թագվորի տեղապահին ընտրում է համայնքի ղեկավարների ժողովը բաց քվյարկությամբ ձայների կեսից ավել հավաքելու դեպքում, ընտրությունից հետո քվյարկության արդյունքները հրապարակվում են։
  7. Արևելահայաստանի թագավորի տեղապահին առաջադրում է ծերակույտի նախագահների ժողովը   տաս տոկոս ձայն հավաքած թեկնածուին։
  8. Արևմտահայաստանի թագավորի տեղապահին ընտրում է տվյալ երկրի համայնքի ղեկավարների ժողովը  բաց քվյարկությամբ ձայների կեսից ավել հավաքելու դեպքում, ընտրությունից հետո քվյարկության արդյունքները հրապարակվում են։
  9. Արևմտահայաստանի թագավորի տեղապահին առաջադրում է  երկրի ծերակույտի նախագահների ժողովը   տաս տոկոս ձայն հավաքած թեկնածուին։
  10. Կիլիկիայի թագավորի տեղապահին Անթիլյասի կաթողիկոսի, կաթոլիկ  և բողոքական համայնքների անդամները մեծամասնական կարգով ձայների մեծամասնությամբ փակ գաղտնի քվյարկությամբ։
  11. Կիլիկիայի  թագավորի տեղապահին առաջադրում է  նշված կրոնական ղեկավարները։
  12. Համայնքի ղեկավարին ընտրում է համայնքը մեծամասնական կարգով  պարզ մեծամասնությամբ, առաջադրում է ծերակույտը 20 տոկոս ձայնի դեպքում, նույն կարգով կարող է ետ կանչել, կամ համայնքի ընտրողների 10 տոկաս ստորագրության դեպքում։
Արդարադատությունը
Արդարադատությունը  իրականացնում է ծերակույտը
Ծերակույտը ընտրվում է յուրաքանչյուր համայնքի 50 և ավել անդամ ունեցող տոհմի տարիքով ավագը, կամ ավագի առաջարկությամբ ներկայացուցիչը։ Նշված կարգով ընտրված ներկայացուցիչների թվին հավասար տոհմային կարգով չանցած ընտրողները համամասնորեն ըտրություն են կատարում կուսակցություններից։
Ծերակույտը 10 տարի ժամանակով ընտրում է համայնքի դատավոր։
Ծերակույտերի նախագահների ժողովը ընտրում է պետության գլխավոր դատավորներին 7 հոգի։
Ծերակույտի նախագահների ժողովը կատարում է օրենքների ընդունումը և պայմանագրերի վավերացումը։
Յուրաքնչյուր համայնք իրավունք ունի ընդունել իր օրենքը, որը կգործի համայնքի համար, ուժի մեջ է մտնում  նախագահների ժողովի 5 տոկոս ձայն հավաքելու դեպքում, չանցնելու դեպքում առիթ է իր նախագահին հետ կանչելու համար։ 
    • Արդարադատություն իրականացնողները պարտավոր են պահպանել յուրաքանչյուն անձի բնական իրավունքները jus naturale և զենքի իրավունքը jus gladii  
    • Անձի իրավունքներն անսահմանափակ են, կարող են սահմանափակվել միայն սովորութային նորմերով, տոհմի, համայնքի և ազգի կողմից սահմանված պարտականություններով։
    • Անձն իրավունք ունի խախտված ազատության և իրավունքի համար ստանալ համարժեք փոխհատուցում ինչպես բնական, այնպես ել նյութական, անհնարինության դեպքում համարժեքությունը կարող է խախտվել ի օգուտ ստացողի։
    • Պետությունը պարտավոր է ապահովել փոխհատուցման ստանալը։
    • Սեփականությունն անձեռնմխելի է, չի կարող վերցվել կամ վաճառվել ինչ–որ նպատակով կամ պարտքի դիմաց, պատերազմի դեպքում ազգային բոլոր միջոցները համարվում են տեղապահի սեփականությունը մինչև պատերազմի ավարտը։
    • Ժառանգությունը փոխանցվում է տիրոջ կամքով կամ սովորութային նորմերի համապատասխան։
    • Պետությունը իրավունք չունի սեփական հողի վրա գտնվող որևէ ռեսուրս հայտարարել իր սեփականությունը, օրինակ ջուրը կամ օգտակար հանածոները։
    • Անձի սեփականություն հանդիսացող ռեսուրսները կարող են օգտագործվել պետության կողմից սեփականատիրոջ համաձայնությամբ և  համարժեք փոխհատուցմամբ, համաձայնության բացակայության դեպքում փոխհատուցումը տրվում է կրկնակի չափով։  


Թագավորության դրոշը ծիրանագույն է, հիմնը «Հայաստան երկիր դրախտավայր», զինանշանը մնում է նույնը։
 [Արտակ Մովսիսյան]

Պատմական ճակատագրի բերումով մեր ժողովուրդը չի ժառանգել դարերի խորքից եկող ազգային գաղափարախոսություն, սակայն Հայաստանին վերաբերող հնագույն գրավոր աղբյուրների ուսումնասիրությունը փաստում է վերջինիս գոյությունը դեռևս նախաքրիստոնեական ժամանակաշրջանում: Այսօր հնարավոր է ցույց տալ այն իրադարձություններն ու ժամանակաշրջանները, որոնք պատճառ դարձան կամ նպաստեցին այդ գաղափարախոսական համակարգի աստիճանական մոռացմանն ու անհետացմանը, ինչն առանձին քննության առարկա է և ստորև չի շոշափվի: Ներկա հրապարակմամբ կանդրադառնանք դեռևս վաղնջական ժամանակներում Հայաստանում գոյություն ունեցած գաղափարախոսության մի քանի հիմնադրույթների, որոնք վերականգնվում են թեհայկակական, թեօտար սկզբնաղբյուրների ուսումնասիրության շնորհիվ:
 
Հնագույն գաղափարախոսության գլխավոր հիմնադրույթներից է եղել սրբազան հայրենիքի պաշտամունքը: Այստեղ հայրենիքը սոսկ արևի ներքո կենսապայմաններ ապահովող հողատարածք չէ, այլ մեծ միստիկական խորհուրդ ունեցող մի երկիր, որը մեծարվել է ոչ միայն իր բնակիչների, այլև հարևան ժողովուրդների կողմից: Որն էր այդ խորհուրդը:
Ըստ Ք. ա. 3-1-ին հազարամյակներից մեզ հասած շումերական, աքքադական, բաբելական, ուգարիթյան /հյուսիսային Սիրիա/ և հին եբրայական /աստվածաշնչային/ տեղեկությունների` նախքան մարդու արարումը Հայկական լեռնաշխարհը եղել է աստվածների բնակության վայր, ուր հիմնվել է դրախտը և որում արարվել են մարդկության առաջնեկները: Ժամանակներ անց նույն այդ տարածքը /համաշխարհային ջրհեղեղից հետո/ դարձել է մարդկության վերածննդի երկիրը, ուր կնքվել է Աստծո և մարդկանց միջև հավիտենական ուխտը: Նշված սկզբնաղբյուրներում Հայոց լեռնաշխարհը հայտնի է «անմահության երկիր», «աստվածային սուրբ օրինաց երկիր», «աստվածների կաճառ», «Եդեմ» և այլ պատվանուններով և մակդիրներով: Հնագույն պատկերացումների համաձայն, մեր երկրում էր պահվում անմահության գաղտնիքը, որը խորհրդանշող  «անմահության ծաղկին»կամ կենաց ծառին»հասնելու համար, ըստ վիպական ավանդության, երկար դեգերել են հին աշխարհի նշանավորագույն դեմքեր Գիլգամեշն ու Ալեքսանդր Մակեդոնացին: Հայկական լեռնաշխարհը հայտնի էր նաև որպես իմաստության երկիր. այնտեղ էին պահվում բանականությունը խորհրդանշող բարու և չարի իմացության ծառը, «իմաստությունն ու արվեստը ցած են բերվել» այնտեղից, իսկ հնդկական մի ասքի համաձայն` «իմաստության քարը» գտնվում է Արարատի գագաթին
Մյուս կարևոր հիմնադրույթը, որ արձանագրված ենք գտնում Միջագետքի վաղագույն բնակիչների` շումերների թողած գրական ժառանգության մեջ, մեր նախնիների աստվածընտրյալ ժողովուրդ լինելու մասին պատկերացումն է: Ըստ այդմ, նրանք ընտրյալներ են բնության և զարթոնքի աստծո, որն առանձնացրել էր իր ընտրյալներին հայկական լեռնաշխարհում ու վերջինս անմատչելի դարձրել անարժան մարդկության համար: Սա «ընտրյալ ժողովուրդ» հասկացության կիրառման հնագույն դեպքերից է, ընդ որում, ի տարբերություն մի շարք ժողովուրդների /Ճապոնացիներ, հրեաներ և այլն/, որոնք իրենք իրենց են համարում այդպիսին, մեր նախնիների ասվածընտրյալ լինելը վկայում են օտարները:
«
Աստվածային սուրբ օրինաց երկրում» բնակվող մեր նախնիները ունեին իրենց երկիրն ու ընտրյալությանը պատշաճող վեհ առաքելություն` պահպանել աստվածաստեղծ սրբազան կարգերը երկրի վրա: Դա տեսանելի է դառնում նաև Ք. ա. 3-1-ին հազարամյակների մի շարք կարևոր պատմական իրադարձությունների հիշատակումից: Ք.ա. 24-րդ դ. Միջագետքում ստեղծվեց պատմությանը հայտնի առաջին բռնապետությունը` աքքադական արքայատան գլխավորությամբ, որի ներկայացուցիչ Նարամ-Սուենը /Ք. ա. 23-րդ դար/ կատարեց աննախադեպ սրբապղծություն: Առաջին անգամ պատմության մեջ մահկանացու արքան կործանեց բազմաթիվ տաճարներ և իրեն հռչակեց աստված /հայկական ավանդության Բելի պատմական նախատիպը/. նրա լծի տակ տառապող շումերներին օգնության են հասնում Հայկական լեռնաշխարհի 17 երկրների դաշինքի զորքերը և տապալում բռնակալի իշխանությունը: Ք. ա. 22-րդ դարավերջին Միջագետքում ստեղծված նոր բռնակալությունը /ՈՒրի 3-րդ դինաստիայի գլխավորությամբ/ կործանվեց Ք. ա. 21-րդ դարի վերջին, և դրանում ևս իրենց մասնակցությունն ունեցան հայաստանյան զորքերը: Հին Առաջավոր Ասիայի հաջորդ նշանավոր բռնապետությունը` Բաբելոնի 1-ին հարստության տերությունը /Ք. ա. 19-16-րդ դդ./ նույնպես կործանվեց հայաստանյան /կասիտական/ ռազմուժի շնորհիվ: Ք. ա. 2-րդ հազարամյակի վերջին Վանի թագավորությունը /ՈՒրարտուն/ զսպեց հզորացած Ասորեստանին, որը հայտնի էր իր բարբարոս ու անմարդկային բարքերով, ուստի պատահական չէ, որ Ք.ա. 6-րդ դարի սկզբին անօրենություններ գործող Բաբելոնի դեմ Երեմիա մարգարեն պատերազմի է կոչում «մեծ ու հին ժողովրդին հյուսիսի»` Արարատի, Միննիի և Ասքանազի թագավորություններին: Փաստորեն համաշխարհային քաղաքակրթության բնօրրանը հանդիսացած Առաջավոր Ասիայում Հայաստանի ժողովուրդը կատարում է աստվածաստեղծ սրբազան օրենքների պահապանի դեր, որտեղ ոտնահարվում էին դրանք, այնտեղ հայտնվում էին հայաստանյան զորքերն ու շտկում իրադրությունը:
Առանձնակի ուշադրության է արժանի հայրենի աստվածների ու պետության կապի մասին պատկերացումը մեր նախնյաց աշխարհընկալումներում: Պետական իշխանությունը ճանաչվել է աստվածաստեղծ, պետության գլուխ կանգնած արքաները` աստվածազուն: Հնագույն պատկերացման համաձայն` դյուցազուն արքաների հոգիները մահվանից հետո փոխադրվում էին աստվածների աշխարհ, որի արտացոլումն է թագավորական նախնիների պաշտամունքը հին Հայաստանում: Հատկանշելի է հին հայոց մեջ տարածված այն հավատամքը, որ թշնամիների դեմ պատերազմելիս նախ հայրենի աստվածներն էին հաղթանակում, հետո միայն արքան առաջնորդում էր բանակը` տիրանալու սրբագործված հաղթանակին: Այդ պատկերացումն արտահայտված է Վանի թագավորության բազմաթիվ արձանագրություններում, որոնց սկզբնամասում նշվում է Խալդի գերագույն աստծո հաղթարշավի, մի շարք երկրներ իր զենքին ենթարկելու մասին, ապա նույնը վերապատմվում է արշավող արքայի մասին, որն այդ մեծագործությունները կատարել է «Խալդյան զորությամբ»: Այս հավատամքի ձևակերպումը, կատարված հայոց վերջին` Արձան քրմապետի որդու կողմից, մեզ են հասել Հովհան Մամիկոնյանի «Տարոնի պատմության՚» էջերում . «… այս 40 տարի է, ինչ ծառայում ենք մեր մեծ աստվածներին և քաջ գիտենք զորությունը նրանց: Գիտենք, որ իրենց սպասավորների, պաշտողների թշնամիների դեմ իրենք են մարտնչում»…
Աստված-ժողովուրդ-անհատ հարաբերության մեջ ժողովուրդը դիտվել է իբրև աստվածազուն հսկայից /Հայկ նահապետից/ սերված ազգակից, արյունակից անհատների ընդհանրություն: Ժողովրդի յուրաքանչյուր ներկայացուցիչ իր երկրային կյանքի ընթացքում հովանավորվում էր որևէ աստծուց կամ ոգուց /աստվածությունից/, որի նկատմամբ էլ նա ուներ որոշակի պարտավորություններ, մի տեսակ անհատական առաքելություն: Այս հավատքի արտահայտություններից է Վանի թագավորության սեպագիր սալիկներում հանդիպող  «թող հաճելի լինի կյանքը քո աստծուն» բարեմաղթանքի բանաձևը:
Հայոց նախաքրիստոնեական հավատքի ուսումնասիրությամբ պարզ է դառնում բարու և չարի հոգևոր ընկալման կարևոր մի առանձնահատկությունը մեր նախնյաց մոտ: Հարևան ժողովուրդների դիցարաններում հանդիպում ենք բազմաթիվ չար ու չարագործ աստվածների, իսկ հայերին այնքան մոտ պարսիկների զրադաշտական կրոնում գերագույն բարի աստված Ահուրա Մազդային հավասար դիրք ուներ գերագույն չար աստված Ահրիմանը: Հայոց դիցաբանության մեջ ոչ միայն հավասար չեն ընկալվել բարին ու չարը, այլև ընդհանրապես չկան չար կամ չարագործ աստվածներ: Մեր հին հավատքում կային միայն չար ոգիներ, որոնց հակակշիռ էին բարի ոգիները: Հատկանշական է, որ անգամ անդրաշխարհի աստվածը չի կրում բացասական գծեր: Վաղ միջնադարյան մատենագրության մեջ նա հայտնի է Ս/պ/անդարամետ անունով, որն ակնհայտ պարսկական փոխառություն է /Սպենտա Արմաիտիից/. այն, որ միջագետքյան ստորերկրյա թագավորության տիրակալ ներգալի անունը Աստվածաշնչի հայերեն թարգմանության մեջ փոխարինված է Անգեղով /իր համարժեքով/, թույլ է տալիս եզրակացնելու, որ վերջինս եղել է անդրաշխարհի աստվածը հայոց հին հավատքում: Իսկ Տորք Անգեղը /Անգեղյան/, չնայած իր կոպիտ ու տգեղ արտաքինին, վիթխարի ուժի տեր հսկա էր, որը ժայռեր էր նետում Հայոց երկրի դեմ պատերազմի եկած թշնամի նավերի վրա` խորտակելով դրանք /սա ևս աստված-հայրենիք կապի դրսևորման ուշագրավ մի փաստ է/: Հայոց հին աստվածները իրենց ժողովրդին շնորհում էին բարօրություն, լիություն, արիություն, սեր, գեղեցկություն, արդարություն, անմար լույս ու կրակ, հովանավորում ընտանեկան օջախը, դպրությունն ու ամենայն բարիք: /Սա, թերևս, Հայաստանում քրիստոնեության ընդունմանը նպաստող կարևոր հոգևոր նախադրյալներից էր/: Հայոց դիցարանում չկային չար աստվածներ. չարը չէր կարող աստվածացվել հայի կողմից
Թերթելով հայ և օտար մատենագրության էջերը` տեսնում ենք, որ մեր նախնիներին հնագույն շրջանում բնորոշ է եղել ազգի ազատության բացարձակ ըմբռնումը, իսկ հանդուրժողականությունը, օտարամոլությունը, «որտեղ հաց, այնտեղ կաց» ու նման ցածրակարգ ընկալումները հետագա դարերի խեղումների արդյունք են: Հայը, որ չէր հանդուրժում անգամ հարևան երկրում աստված-ընդդեմ երևույթները, չէր կարող իր երկրի ու ժողովրդի ազատությունը չդարձնել բացարձակ արժեք: Հայկ նահապետը մերժում է համընդհանուր գերիշխանության հասած Բելի առաջարկը` արտոնյալ պայմաններով ապրելու իր տերության սահմաններում, և բնակվում իր հայրերի երկրում /Հարք/: Արամ նահապետը «լավ էր համարում հայրենիքի համար մեռնել, քան տեսնել, թե ինչպես օտարացեղ ազգերը ոտնակոխ են անում իր հայրենիքի սահմանները և օտարները տիրում են իր արյունակից հարազատների վրա» /Խորենացի/: Իսկ հույն պատմիչ Քսենոֆոնի /Ք. ա. 5-4-րդ դդ./ հաղորդման համաձայն` հայոց արքան, որը միայն հարկատու էր Մարաստանին, ապստամբել էր վերջինիս դեմ` պատճառաբանելով. «Ես ազատության էի ձգտում, որովհետև լավ էի համարում, որ թե ինքս ազատ լինեմ և թե որդիներիս ազատություն թողնեմ»: Վկայակոչված երեք փաստերն էլ բավական են հասկանալու, որ մեր նախնիների համար հավասարապես մերժելի են եղել թեօտարության մեջ բնակվելը` անգամ ամենաարտոնյալ պայմաններով, թեհայրենի երկրում ամենափոքր իսկ հպատակությունն օտարին, իսկ հանուն հայրենիքի ազատության պայքարը մղվել է անվերապահ սկզբունքով` «կամ հաղթություն, կամ հաղթական մահ» /Գարեգին Նժդեհ/…
Ավարտելով այս հակիրճ հաղորդումը` կրկին շեշտենք, որ այսօր հնարավոր է վերականգնել հին Հայաստանում գոյություն ունեցած գաղափարախոսական համակարգի բազմաթիվ հիմնադրույթներ: Դրանցից միայն յոթին համառոտակի անդրադարձանք այստեղ:
զգը որպես հասարակական ամբողջական օրգանիզմ, չունի հին  ու նոր պատմության շրջաններ: Պատմությունն ազգից անբաժանելի ամբողջություն է եւ ամենահնագույն շրջանի պատմությունն իսկ ներկա է ու գործում է այսօրվա իրականության մեջ՝ ինչպես ներազգային կյանքում, այնպես էլ արտաքին բազմաբնույթ փոխհարաբերություններում: Այս փաստը գիտակցվել է դեռ հնագույն ժամանակներում եւ պատմությունը միշտ եղել է ռազմա - քաղաքական գիտություն: Հնուց ի վեր, ելնելով քաղաքական շահերից, շարադրվել ու վերաշարադրվել են կեղծված պատմություններ՝ նպատակ ունենալով գրավել այլոց հարուստ ու բարգավաճ կենսատարածքները, յուրացնել հոգեւոր - մշակութային արժեքները, թաքցնել գործված հանցանքները եւ այլն:
Պատմությունը գիտի շատ դեպքեր, երբ պատահական դիպվածների օգնությամբ ասպատակող ուժ են դառնում քաղաքակրթական հիմքեր եւ մշտական կենսատարածք չունեցող քոչվոր ցեղերը: Իրենց քանդող էության ու բիրտ ուժի միջոցով գրավելով որեւէ քաղաքակրթական օջախի տարածք, յուրացնում են նրա հոգեւոր - մշակութային ու նյութական արժեքները, հորինում դրանց ստեղծման պատմության իրեց տարբերակը եւ աշխարհին ներկայանում այդ կեղծ պատմությամը: Դրա հնագույն օրինակը Արաբական թերակղզու քոչվոր սեմական ցեղերի կողմից Շումերի գրավման, շումերական քաղաքակրթության յուրացման եւ այդ քաղաքակրթության ստեղծումն իրենց աստվածներին ու նախնիներին վերագրելու փաստն է: Մ.թ. Iդ. հրեա պատմիչ Հովսեպոս Փլավիոսը գրում է, թե ինքը ստիպված հրեաների պատմությունը շարադրում է ըստ Հին Կտակարանի, քանի որ հույները կեղծել են իրենց պատմությունը: Նոր ժամանակներում նույն ձեւով թուրքական քոչվոր ցեղերը գրավեցին Արեւմտյան Հայաստանն ու Փոքր Ասիան, հիմնավորվեցին այնտեղ, իրագործեցին բնիկ հայերի ցեղասպանությունը, բռնի ուժով իրենց մեջ լուծեցին հայերի, հույների եւ այլ բնիկների, տիրացան հայկական եւ փոքրասիական հին քաղաքակրթական արժեքներն եւ պատմության կեղծարարության ճանապարհով փորձում են ծածկել իրենց հանցանքները եւ այդ տարածքների քաղաքակրթական արժեքների ստեղծումը վերագրել իրենց չեղած նախնիներին:
Մոտ հարյուր տարի է, ինչ համաշխարհային պատմագիտությունն իր քաղաքական պատվիրատուների շահերին համապատասխան փորձում է իրականացնել համաշխարհային պատմության խոշորագույն կեղծարարությունը: Խոսքը վերաբերում է հայոց ծագումնաբանությանը, արիականության էությանն ու էթնո - հոգեւոր ակունքներին:
Ողջ միջնադարի ընթացքում քրիստոնեական աշխարհը ընդունում էր Հին Կտակարանում արտացոլված այն փաստը, որ Դրախտը (մարդկության ծագման օրրանը) եւ Փրկության երկիրը Տիգրիսի ու Եփրատի ակունքներն ընդգրկող պատմական Հայաստանն է: Ըստ Հին Կտակարանի, նախաջրհեղեղյան նահապետները եւ ջրհեղեղից փրկված Նոյը Հայաստանում են հաղորդակցվում Աստծո հետ: Հրեաների նախահայր Աբրահամը եւս Աստծո հետ առաջին անգամ հաղորդակցվում է Հայաստանում՝ Հայոց Միջագետքի Խառան քաղաքում: XIXդ. ձեւավորվում է հնդեվրոպական լեզուներ տերմինը եւ այդ լեզուների ծագումնաբանական կապերն ուսումնասիրող պատմա - համեմատական լեզվաբանությունը: Հանգելով այն մտքին, թե այդ լեզուները ծագում են մի նախալեզվից, գիտնականները ձեւակերպեցին այդ նախալեզուն կրողների նախնական բնակության տարածքի տեղայնացման խնդիրը: XIXդ. երկրորդ կեսին, որպես հնդեւրոպական ցեղերի նախահայրենիքի, որոշ եվրոպական գիտնականներ նշում էին պատմական Հայաստանի տարածքը: Սակայն այս գիտության հետագա «զարգացումը» գնաց այլ ճանապարհով:
XIXդ. վերջին եւ XXդ. սկզբին աշխարհում գերիշխանության հասնելու ռազմավարական ծրագրերի շուրջ ձեւավորվեցին խոշոր ֆինանսա - քաղաքական ուժեր, որոնք դարասկզբին կարողացան եվրոպական հզոր պետություններին ռազմական առճակատման մղել: Ծրագրած խոշորածավալ աշխարհա - քաղաքական փոփոխությունների իրականացման նախապատրաստական փուլում նրանք ստեղծում էին իրենց ապագա գործունեության պատմական հիմնավորումը եւ գաղափարախոսությունը: Իրենց համար վտանգավոր գաղափարախոսությունները ներդրվում էին այնպիսի միջավայրերում, որտեղ դրանք անպայմանորեն պիտի դառնային քանդող ուժ, վարկաբեկվեին, դուրս մղվեին ու զրկվեին ապագայում հզոր քաղաքական կառույցներ ստեղծելու հնարավորություններից: Կոմունիստական գաղափարախոսությունը ներդրվեց Ռուսաստանում, իսկ արիականությունը՝ Գերմանիայում: Պատերազմում պարտված եւ ռեւանշի ձգտող Գերմանիայում ոգեւորությամբ ընդունվեցին արիականության անվան տակ քողարկված ֆաշիստական լոզունգները: Գերմանացի պատմա - լեզվաբաններն «ապացուցեցին», թե արիների նախահայրենիքը Հյուսիսային Եվրոպան էր՝ գերմանական ցեղերի բնակության վայրերը: Ապա ստեղծվեց «ընտրյալ,ազնվացեղ» ազգի առասպելը եւ ֆաշիստական գաղափարախոսությունը: Անշուշտ, այն ոչ մի ընդհանուր բան չուներ բարձրագույն բարոյա - հոգեւոր չափանիշների վրա հիմնված արիականության հետ: Ի վերջո, ինչպես ծրագրավորած էր, սանձազերծվեց երկրորդ համաշխարհային պատերազմը, Գերմանիան պարտվեց հերթական անգամ, եւ վարկաբեկեց արիականությունը:
Խորհրդային Միության հարցում խաղաթղթերը խառնեց Ստալինն իր վարած քաղաքականությամբ, ինչը հետաձգեց կոմունիզմի վարկաբեկումը եւ ԽՍՀՄ-ի փլուզումը: Խորհրդային գիտնականները ջրածնային ռումբի եւ ռազմա - քաղաքական այլ գործոններին զուգահեռ «գտան», որ հնդեւրոպական նախալեզվի կրողները ապրել են հարավ - արեւելյան Եվրոպայում՝ Դնեպր եւ Դոն գետերի ստորին հոսանքների շրջանում: Նորից դարավոր «ճշմարտությունն» է. հաղթել ես, ուրեմն քո գրած պատմությունն է ճիշտ:Բրեժնեվյան ճահճացման շրջանում իրանական ծագում ունեցող (օսեթիններ, տաջիկներ եւ այլք)գիտնականներն արտասահմանյան որոշ գիտնականների աջակցությամբ փորձում էին հիմնավորել նախահայրենիքի նախկինում քննարկված միջինասիական տարբերակը: Այդ նույն ժամանակ Թ.Գամկրելիձեի եւ Վ. Իվանովի ջանքերով վերակենդանացվեց այն նախնական տեսակետը, թե հնդեւրոպական ցեղերի նախահայրենիքը պատմական Հայաստանն է: Իրենց մոտ 1000 էջանոց երկհատորյա մենագրության մեջ չհիշատակելով Հայաստան անվանումը, նրանք նախկին փաստերին ավելացնելով իրենցը, փորձում են հիմնավորել, որ Հայաստանն է եղել հնդեւրոպական ցեղերի նախահայրենիքը: Անշուշտ, նրանց առաջնային խնդիրն էր ապացուցել, որ քարթվելական ցեղերը եղել են արիների հարեւաններն ու ժամանակակիցները:
Այնուամենայնիվ կոմունիստական գաղափարախոսության վերջնական վարկաբեկումը եւ Խորհրդային Միության ծրագրավորված փլուզումը ուշացած, բայց նույնպես կայացվեց: ԽՍՀՄ փլուզման արդյունքում հայերս, որպես «նվեր», ստացանք անկախություն, դրսի թելադրանքը հլու - հնազանդ կատարող, շահամոլ ու ապազգային ղեկավարներ, … ու արիների նախահայրենիք կոչվելու իրավունքը տվող կիսատ - պռատ մի տեսություն: Որպեսզի հասկանանք, թե դրսում մեր հետագա ճակատագրի համար ինչ ծրագրեր են նախապատրաստվում այդ «նվերների» հիմքի վրա, պետք է անդրադառնալ դրանց նախապատմությանը:
Հայերի ցեղասպանությունը կազմակերպող եւ իրականացնող ուժերը հասկացան, որ անհնար է իրականացնել հայ ազգի ֆիզիկական բնաջնջման ծրագիրը: Ցեղասպանության արդյունքում առաջացավ իր ազգային ինքնությունը պահպանող Սփյուռք, որի գոյությունը վերջնականապես անհնարին դարձրեց նույնիսկ նման խնդիր դնելը: Սակայն դրված էր լուծում պահանջող ռազմավարական գլոբալ խնդիրը ՝ Հայաստանը դատարկել հայերից: Իրենց ֆինանսա - տնտեսական ու ռազմա - քաղաքական հզորության վրա վստահ, իրենց իրական շահերն ու ագրեսիվ նպատակները կեղծ մարդասիրական ու կոսմոպոլիտական գաղափարախոսություններով դիմակավորած ու աշխարհը դեզինֆորմացիայով հեղեղած հիշյալ ուժերը խնդրի լուծումը տեղափոխեցին այլ ոլորտ. հայերի մեջ թուլացնել ազգային ինքնության գիտակցումը, կտրել հոգեւոր - պատմական արմատներից եւ ֆինանսա - տնտեսական ու քաղաքական մեթոդներով Հայաստանում ստեղծել այնպիսի սոցիալական իրավիճակ, որը բերի Հայաստանի հայաթափմանը: Այդ խնդրի լուծման համար նախ պետք էր կեղծել պատմությունը, հայերին զրկել Հայկական լեռնաշխարհի նախաքրիստոնեական քաղաքակրթական արժեքների ստեղծողը կոչվելու իրավունքից, ներարկել քոչվոր ու եկվոր լինելու գաղափարը եւ դրանք զուգակցելով ժամանակակից այլեւայլ գայթակղությունների հետ՝թուլացնել հայերի կապը իրենց բնական կենսատարածքի՝ պատմական Հայաստանի հետ: Այսինքն,ծրագրված էր հայոց ազգային հիշողությունից մաքրել իր բնիկ կենսատարածքի հետ կապող եւ հնագույնժամանակներից մինչեւ մ.թ.ա. VIդ. ընկած իրական ինֆորմացիան եւ ներարկել նորը՝ կեղծվածը (մ.թ.ա. VIդ. ընտրությունը պայմանավորված էր այն հանգամանքով, որ այդ շրջանի գրավոր աղբյուրներում հայ =արմեն, Հայասատան = Արմենիա անվանումներն այնպիսի դրսեւորումներ ունեն, որ անհնար էր դառնում կեղծ մեկնաբանություններ հորինել կամ թաքցնել):
Խնդրի իրականացման համար նախ հավաքագրվեց տարբեր ազգությունների պատկանող եւ ճանաչվածգիտնականների խումբ, որը պետք է ստեղծեր ու հիմնավորեր կեղծ պատմությունը եւ այն ներկայացներ որպես գիտական անբեկելի ճշմարտություն: Զուգահեռաբար վերահսկողության տակ վերցվեցին հայկական հայագիտական կենտրոնները: XIXդ. վերջում եւ XXդ. առաջին քառորդում հայոց էթնո -հոգեւոր պատմության ասպարեզում հիմնարար աշխատանքներ էին կատարում Մխիթարյան միաբանության անդամները (Ղ. Ալիշան, Հ. Ավգեր, Հ. Տաշյան, Ա. Մատիկյան եւ այլոք): Նախ մարեց մխիթարյանների հզոր ձայնը, ապա, հիմնականում ետպատերազմյան շրջանում, եվրոպական ու ամերիկյան առաջատար համալսարաններում բացվեցին հայագիտական հորջորջվող կենտրոններ, որոնց կեղծարար գործունեության մասին շատ է խոսվել ու գրվել: Սրանք ուշ շրջանի (վաղ միջնադարից մինչեւմեր ժամանակները) հայոց պատմության բացահայտ կեղծարարությամբ պետք է իրենց վրա սեւեռեին բոլոր հարվածները, որպեսզի գլոբալ պատմության կեղծ տարբերակն ստեղծող առաջատար գիտնականները մնային կասկածից դուրս:
Տոտալիտար իշխանության եւ գաղափարախոսության պարտադրած պայմաններում գտնվող խորհրդահայ հայագետներին վերահսկելու խնդիրն ավելի դյուրին եղավ: Հայագիտության առումով Խորհրդային Հայաստանը դարձավ քաղաքական թելադրանքին համապատասխանող «գիտական» թեզերի արտադրամաս: Միշտ կարելի է գտնել եւ գտնվեցին կենդանության օրոք սին փառքի, կոչումների,տիտղոսների ու պաշտոնների ձգտող, սրբություն չունեցող մարդիք, որոնք սեփական ազգի դեմ օտարի կազմակերպած դավերի իրականացման գործիք են դառնում: Հայագետ պրոֆեսորների ու ակադեմիկոսների քանակը շատ ավելի շատ էր, քան գիտության որեւէ այլ ասպարեզում: Նույնքան շատ, սակայն վախվորած (հանկարծ չշեղվեն «գիտության» կողմից ընդունված տեսակետներից) եւ զուտ ակադեմիական աշխատանքներում խուսափելով գլոբալ հայագիտական պրոբլեմներ դնելուց, նրանք միկրոսկոպիկ ճշգրտության էին հասնում երկրորդական, մասնավոր հարցերում, «ճշգրտում» էին մատենագիրների հաղորդած պատմությունները: Այս ճանապարհով նրանք, օրինակ, «պարզեցին», որ արիական դիցա-աշխարհընկալումային սյուժեներով հնդկական «Ռիգվեդա»-ից ավելի հարուստ «Սասնա Ծռեր»-ը կապված է Ասորեստանից Հայաստան փախած հայրասպան եղբայրների անվան հետ կամ լավագույն դեպքում միջնադարում արաբ նվաճողների դեմ հայերի մղած պայքարի արտացոլումն է, որ ս. ՄեսրոպՄաշտոցից առաջ երբեք չենք ունեցել գիր ու գրչություն, որ հայոց նախաքրիստոնեական դիցարանը իրանականից է փոխառնված, որ հայերը մ.թ.ա. I հազ. Եւրոպայից գաղթելով եկել հաստատվել են Հայաստանում եւ ոչ մի կապ չունեն տեղի հնագույն քաղաքակրթությունը ստեղծողների հետ
Անշուշտ եղան որոշ բացառություններ (Ղափանցյանը փորձեց ընդդիմանալ հնդեւրոպական տեսություններին, Ջահուկյանը կարողացավ հայերենի, որպես անկախ լեզվի, վաղնջական ժամանակը հասցնել մ.թ.ա. III հազ. եւ այլն), սակայն, այդ ողջ ժամանակահատվածում հայազգի հայագետներն իրենց հայացքները հառել էին տխրահռչակ Ի. Դյակոնովին եւ սպասում էին նրա ծրագրային ցուցումներին: Ինչու՞ Վ. Համբարձումյանը, Ա. Ալիխանյանը եւ հայ ժողովրդի մյուս հանճարեղ զավակները կարողանում էին իրենց ինքնուրույն խոսքն ասել՝ իրենց ուղղությունները բացել գիտության, տեխնիկայի ու արվեստի տարբեր բնագավառներում
Today, it is and will continue to be spoken about the lack of national ideology .
Political disputes on this issue has become unbearable , in 7000 created the ideology of this nation thinkers , however, preferred to stay on the social structure and the creation of a number of European countries' legislation fails translations .
Armenian heritage are afraid , afraid to learn grabar , restore ughagrutyune to know what the system was designed Trap Paratse what society was like G. Nzhdeh .
Our nation's history is written in blood on the sand, given the countless victims , and then, like a law of nature , a period of prosperity did not come .
We like to give qualifications and qualifications has been and remains the most popular political betrayal word .
Why is not written in the so- called gaghadzarakhosutyune very simple, it is not a law or constitution that go from America or France Transfer , bring a legitimate force in the house and tell the world that did a great job .
You might wake up and Jik Nzhdeh tomb which then is not this nation has leshi smells.
Last year, 300 military victories in the history of mistakes is written next to it is a very important determinant of mistakes , errors inknspanutyan disadvantageous . Matter how great the potential of this nation , and that 300 years is finished and slaughtered due to the subconscious instinct .
After all , they do not check all these mistakes that were made and there are national ideologies , of course, different periods, different. Iarayel day he sends his hand to the Germans in Europe calling for the death of at least sends a warning endunein and stepped in the wrong ideology.
Financial Shahamirian Trap paratse wrote that the objective of Europe that we are not cruel , but we are civilized and the enemies that we are going to have an independent state , both texts being unfit for the nation at that time , and destructive goghaparakhosutyun ; For some reason others like it have been coming and remains the basis of ideology .
Russians go with us , save us , not that Christians do not know what to do with the religion of the empire eating back as 5,000 years ago, ancient Assyrians knew that the earth is Friendship nation, especially in the state. Nations are cooperating to destroy the third . after reaching the goal will become enemies , and the adults do not eat only games for children , called the indirect diplomacy, and other mighty fight the Russians in the " saved " 7 -time should be sold and how many times did they know tsakhen only .
Destroy the Ottoman Empire, and create a social democratic empire did , the glory of God that still exist .
Destroy the Russian Empire, to create anti-national democratic Russia, got a new vender , deprived of a significant part of the nation's financial potential .
Money is no God Eastern Armenia , not Turkish , but " save " free, independent Armenia , if it saved me , I will go to Europe kvayelem , this is today's dominant ideology , a "genius" none of the previous ideology mtahaghatsel see an end to the museum work , understand that money does not save massacre , on the contrary , promotes , those are more severe when there is nothing to rob .
Today this ideology is a Turk , a Turkish Armenian language the word is equivalent to the word enemy , how much are these Turks, the historical memory alive if it were , then we have an ethnic and religious differences . Assyrian Turks askance Turkish , Persian Turks Mar Turks Hromiatsi Turks, Arabs Turks , the Mongol Turks, Turkish Turks, Egyptian Mamluk Turks, Turks Tartar , Alan Turk, and why not Turkish , Russian , English and Turkish , as the ships could not raise mountains.
Interestingly, the Turks until the 20th century did not accept that they are Turks , they are inknakochvel Osman , and called on the Tajik Armenians , Turks were called Tatars so small , in fact we never had Turkish neighbors, and I think that most of Genocide after all that we 've created them .
Young Turks and Kemaln panturkizme put forward , and the Armenians did everything and do Beringits Bospor all nations to consider the Turk, Turks 100 years after Chaponatsun if she did tell him in Turkish . Fact panturkizmn Turkish and Armenian ideology do their best to create a great empire ;
Following the ideology of the modern Islamic world 's hostility to the sermon of this phenomenon comes from Cilicia , Armenians frankutyan armatavorumits or Catholicism , Europe did his dirty business as usual and left . Kilikiahayastanum entered into anti- Armenian or anti- movement and raised the level of domestic legislation / Smbat gundestabli Code /, Hetum king thing and did not have to deal with mongholnerin Christian to make negotiate instead of liberating the Christian Georgia and Turkey , and the gold and silver, the solution was quite realistic . mongholnerin only interested in the gold and trade, and the army was too powerful ;
Removing the Crusades , but have remained Crusaders , Christian , we are Muslim , we are now the dominant faith anhavatutyunn , which basically adore wealth / money god /, there are many sects , and the absolute minority kristonianere and "normal " people in the eyes of Jehovah's Witnesses not different , still worse, because they do not cover their religious affiliation, reputation khpnvatsneri have some reason to believe they were a Christian nation and the No. 1 enemy of religion musulmanutyune .
Descendant of the Prophet Mohammed Khalifa Muavian has the right to be a Christian and not a Muslim has no right to compel the Armenians to be converted to, or discrimination towards infidels , we are actually a full-fledged member of the Muslim world , this haghatughte be preached and spread throughout the Muslim world, we actually a chosen nation , the only nation that has a disbeliever / Christian / Muslim the right environment - for example , what will that in turn become a member of the Arab League , but what we are dealing with the Arab -Turks , our future is in Europe , they are good in contrast , only 2 times to sell it to the Russians : if aliens come to earth, they will announce their relative Armenians , and after all against the Turks against humanity .
         Who are Azeris , or Caucasian Tatars : Why are so privileged to be in the last century , why are sponsoring this country , Europe , Russia , Turkey , and of course , oil has nothing to do with having this preferential treatment , on the contrary , in the case of sponsorship for the purchase of oil from Azerbaijan .
Teymur Leng and Azeris are descendants of the area from the 15th century , Eastern Armenia was almost completely destroyed the only political force that could resist it and tried to resist the Tatars Bayazetn Sultan was defeated and captured it fell, killed or died within 2 years . in fact, the empire of the Turks are trying to become a good thing to do. Later Persian Shah Ismayile able to establish the power of the Tartars , sheep butsoghnere right, too , but far from the state were created , and were it not help, but it helped create Osmannerin empire . came the Russians , Armenians and the Tatars began to use against Persia and the Ottoman Empire , now Turkey is supposedly not dangerous , a friend of the Europeans and the Russians , and Iran to the teeth , staring char to attract knviren Azerbaijan , Armenia , Iran to start fighting against the Tatars inside and outside, so that in case of a new war between Armenia and Armenians fight against friends , or just sell them.
  All of our friendly countries for the Turkish military dictatorship democratic model for the distribution of desirable and undesirable in our region . Turkish model is able to create only a flimsy kind in Pakistan , managed to have our friends in the Muslim world is a top priority , and have this kind of sheep are the ultimate goal .
The Arab world is reorganized , the world's No. 1 problem is to find who is First note that Europe , the U.S. , and especially in Russia , with nothing to do all this just to get into the game tried to do something to change it . but to get the opposite result. policy was one of the mighty of the world until now , down the east terapashtutyan complex to create a fat and fortunate elite , who will oversee hnazandnerin this skzbmunke used in Armenia, elite should submit his or her abilities in the West has been deposited in the ktsen convenient moment .
And if this is the Arab world games are really on the Taliban , Iran and shiitneri period . Gaddafi will win the Jemakherian factor and three will cooperate. Likely that the newly formed Arab caliphate , Pakistan and Tunisia . Clearly, the new political power to demand go to a place in the sun and west of the concessions, donated Armenia: that's why I have to be the weak and powerless .
What can we do?
military
(1) From military service to 6 months and 20 years old , used only for the protection of the borders .
2 Create a national militia , men 15-55 years of age , and girls aged 18-25 years 1 month yuakanchyur be drafted regardless of social status and position.
3 The arms , ammunition , and equipment to the community , in this case zorahavake can be carried out very quickly , in a few hours .
4 Priority to the production of weapons , arms sales to provide the majority of revenue .
5 Each community will have its own separate armed forces, the national total of six times a month 1 Pilot mobilization , the Army is proportional to collect 1 million 5 locations Hadrout , Dilijan , honey , Ararat , Gyumri .
6 ; And training exercises to achieve the right to negotiate with other countries where there is an overview of the community , have signed the relevant international agreements .
     economic
Property tax threshold set to 600 square meters , the cost of 5 percent per year.
The tax threshold for the tax to 30 hectares , 10 percent of output .
Set in the purchase of raw materials necessary for the realization of the first month following the sale or processing tokas 10 , 20% in the second month , increasing it to 1 year, 1 year after the 50 per cent tax- free after 3 years .
Support for the 10% tax .
The realization of the cost of raw materials for export customs duty of 90 per cent of the finished product from the maksavcharits of imported goods for customs duty set of expected profits, income, 50 per cent of the total levy by the import of raw materials and primary products from the maksavcharits , regardless of the type of maksavchar set the value of transit goods. 10%;
Turnover in excess of 100 % of the income is fully charged in favor of the state , including usury . / Example , the bank gets to 3 percent per year , providing a loan of 7% per year , 1 per cent is charged on a budget /.
Unjustified income aphovogh making a deal transaction value and surplus value petakanatsvum by / for example, a credit institution shall charge a penalty to pay off the loan early 1000 , the transaction value petakanatsvum are independent of the application , based on the contract /.
The result of the transaction , income levy an advance transaction fee is charged for the benefit of the state.
Any service, including for services performed by peutyan prohibited from rendering service fee levy .
the State structure
Armenia was proclaimed a kingdom .
All the King kdana across the nation chosen by the person who was actively involved in Greater Armenia , Lesser Armenia and Cilicia of the house .
The subjects of the kingdom shall be two-sided and one-sided from the Armenians living in the area as well as tagavorapatkan aylazginere .
Management by 3 teghapahnere nation , Eastern , Western Armenia , Cilicia and 1 temporary vicar , Artsakh .
Before the king's absolute self suverenner tagadrume teghapahnere and make joint decisions can vote, have common interests in the right to veto the decision shall enter into force only in case unanimous vote kviarkutyan , is not represented in each can operate independently and under its authority , authorized to carry out internal and foreign policy, the president and prime minister are united .
Eastern tagvori vicar for a meeting of community leaders to gather more than half of the kvyarkutyamb case , after the election results are announced kvyarkutyan .
Eastern King vicar proposes tserakuyti ten percent of the votes in the Assembly candidate.
Western king's vicar for a meeting of the leaders of the community to collect more than half of the kvyarkutyamb case , after the election results are announced kvyarkutyan .
Western proposes to the vicar of King tserakuyti ten per cent of votes in the Assembly candidate.
King vicar Antilyasi Catholicos of Cilicia , Catholic and Protestant communities, the majority of the members of the majority by secret kvyarkutyamb .
The religious leaders nominated by the vicar of king of Cilicia .
The president is elected by a simple majority vote of the majority community , sets a tserakuyte 20 percent of the vote , the same procedure may be recalled , or if the voter's signature 10 tokas .
justice
Justice of the tserakuyte
Tserakuyte elected by each member of the family over the age of 50 and the captain , recommendation or senior representative of the representatives elected by the voters after the pedigree equal proportion etrutyun to the parties .
Tserakuyte 10 years to elect the district judge .
Tserakuyteri the General Assembly elects the judges of 7 people .
Tserakuyti the adoption of laws and treaties ratified by the Assembly .
Each community has a right to adopt a law that works for the community, will come into force on the 5 percent of the collection is not represented by its president to withdraw for any reason .
Natural justice are required to maintain the rights of every person 's right to arms jus naturale and jus gladii
Individual rights are unlimited and can be restricted by customary norms , family , community and the nation 's obligations .
A person is entitled to receive compensation for the violation of the right to liberty and natural as well as material that can not be violated in favor of the adequacy of the recipient .
The state is obliged to provide compensation is received.
Property intact , and may not be withdrawn or sold some of the debt or the war all means are considered to be the vicar of the property before the end of the war .
Heritage will be transferred to the owner or customary rules accordingly.
The state has no right to own land in the ownership of any resource , such as water or mineral resources .
Entity owned by the owner of the resources may be used with consent and adequate compensation shall be twice the amount of compensation for the absence of agreement .


Orange flag of the Kingdom of the hymn " paradise of earth " logo remains the same .
Ecclesiastical IDEOLOGY (some provisions )
 [ Artak Movsisyan ]

Historical fate of our nation will not inherit the centuries-old national ideology , but the study shows the ancient written sources on pre-Christian era still exist today, it is possible to show the events and periods that caused or contributed to the ideological system and the gradual disappearance moratsmann , which is the subject of a separate investigation and was not affected below current publication will still exist in ancient times, the ideology of several provisions that would have restored both haykakakan and the study of foreign sources through





 
  

Комментариев нет:

Отправить комментарий